Pages

Wednesday, October 27, 2010

OOOH what's to COME!




Looky looky!! I just love these upcoming hats :) I can't wait to get them listed in my shop.


I can't list them just yet because I am in the middle of trying a new yarn for a pattern that calls for a thicker yarn. Gauge or better known as tension, has a lot to do with the proper fitting of hats. Because I am using a smaller yarn weight, I need to make sure that the hats fit properly(because the pattern was written for a heavier weighted yarn) hence, why it's taking me some time to get them ' out there'.

Anyway, all that to say, ENJOY! Hope you like them as much as I do :)
Check out the models, simply delishus, no??


This was a gift I made for my friend Adam, hope it fits his iPhone!

Sunday, October 24, 2010

Winner ANNOUNCED!!!!!!!!!!!!

Thanks to Random.org we have a winner :D


would Mrs. Laura Craig please step forward to claim her prize?!!!??

Congratulations Laura, I know you'll enjoy your prize :D Thank you as well to all my awesome other participants, and to those who waited patiently till I put this post up! I almost forgot, sorry about that!! (To my favor, it was an extremely busy day.....at Ikea!) haha!

Ok, Laura, please email me at melonandpebble@live.com when you are ready to use your giftcard.

xoxo,
Lori

Saturday, October 23, 2010

Bad to the Bone Boy Beanies





For all the newborns in the crowd today!!
Available in my SHOP!
$12- Newborn size only

Monday, October 18, 2010

Done and Done!


What do you think!? Cute, no!?
Available now in my SHOP!

Sunday, October 17, 2010

Contest Update and Something New!



Sooooooooo.... The contest!

I got two entries total, and only one was fully complete! So I am extending this contest to get more entries, at least two more! haha! I hope you two don't mind(Add
y and Mari)! Mari, I need you to blog about this on your blog to enter.

HERE ARE THE DETAILS AGAIN!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
What would you like to see in my shop!?
Have you been looking for something special for your kiddos?!?
How about a unique shower gift for a newborn baby!?
Some new winter/fall hats for yourself?!
What do you LOVE that's in my shop?! I need to know what's gonna last, and what has to go :)

Easy as pie!? Yuppers!!
All you gotta do is leave a comment here telling me what you love and what you'd like to see more of, and also write up a little post about my shop on your blog, and leave a link here for me to see!!

~~~~~~

What's to win!?!WELL!!!
Let me tell you!1). A $25 gift card to Melon and Pebble(custom orders included)
2). A lovely piece of jewelry from Jewllori(my other Etsy shop which is currently closed)

Wanna chance to win that?!!?I thought so.
Contest runs from now until Oct. 24th!
Enter now to win :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

The Newest!
The Abby Mukluks!
Available in my shop- THIS WEEK!
Both boys and girls colors available
(sizes newborn to 2T)

xoxo,
Lori

Thursday, October 7, 2010

CONTEST TIME!!! READ BELOW FOR DETAILS!!!



More adult ladies hats?!



The Lois Beanie for sale in my shop now!



How about adorable baby and kid hats with ears?!


So Adorable!!!
Seriously.

What would you like to see in my shop!?
Have you been looking for something special for your kiddos?!?
How about a unique shower gift for a newborn baby!?
Some new winter/fall hats for yourself?!

What do you LOVE that's in my shop?! I need to know what's gonna last, and what has to go :)


Easy as pie!? Yuppers!!
All you gotta do is leave a comment here telling me what you love and what you'd like to see more of, and also write up a little post about my shop on your blog, and leave a link here for me to see!!

~~~~~~

What's to win!?!
WELL!!!
Let me tell you!
1). A $25 gift card to Melon and Pebble(custom orders included)
2). A lovely piece of jewelry from Jewllori(my other Etsy shop which is currently closed)

Wanna chance to win that?!!?
I thought so.

Contest runs from now until Oct. 14th!
Enter now to win :D

xoxo,
Lori

Sunday, October 3, 2010

Christmas is coming....to Melon & Pebble!

Presenting........................


THE

SNOWBALL BEANIE!

Now for sale at Melon & Pebble!
$23




Sizes Newborn to 5 Toddler available!

Choose a button!
Good for both boys and girls!

Pick your color! Holly Red, Winter White, or Jolly Green!

xoxo,
Lori